PEDAGOGIK ME’YORLAR VA ULARNING O’QITUVCHI ODOBIGA TA’SIRI

Zaynobidinova Naima Inomidinovna

Namangan Davlat pedagogika instituti, Gumanitar fanlar kafedrasi katta o’qituvchisi, falsafa fanlari nomzodi

Siddiqova N. G.

Namangan Davlat pedagogika instituti, Ta’lim-tarbiya nazariyasi (boshlang’ich ta’lim) 1-bosqich magistranti

Keywords: Xalqaro pedagogik me’yorlar, o‘qituvchi odobi, ta’lim sifati, kasbiy rivojlanish


Abstract

Ushbu maqola xalqaro pedagogik me’yorlarning o‘qituvchi odobiga qanday ta’sir ko‘rsatishini tahlil qiladi. Globalizatsiya va texnologik taraqqiyotlar ta’lim sohasida xalqaro hamkorliklarni kuchaytirgan bir paytda, xalqaro pedagogik standartlar tobora muhim ahamiyat kasb etmoqda. Maqola turli mamlakatlarda qabul qilingan pedagogik standartlarni va ularning o‘qituvchilarning kasbiy xulq-atvoriga qanday ta’sir ko‘rsatishini o‘rganadi. Shuningdek, xalqaro me’yorlar o‘qituvchilarni qanday qilib ko‘proq mas’uliyatli, adolatli va o‘z kasbining ustasi bo‘lishga undashi, ammo ba’zi hollarda ularning ijodiy erkinliklarini cheklashi mumkinligi haqida tahlillar keltiriladi. Natijalar, xalqaro pedagogik me’yorlarning o‘qituvchi odobiga ijobiy va salbiy ta’sirlarini ko‘rsatadi va bu ta’sirlar o‘qituvchilarning pedagogik yondashuvlariga va umumiy ta’lim sifatiga qanday o‘zgarishlar kiritishi mumkinligi muhokama qilinadi.